HOXE MAIS QUE NUNCA: ALCOA/ALU IBÉRICA NACIONALIZACIÓN XA!

 
Hoxe faise público um auto xudicial, polo que, diante de fundamentados indícios de delitos vários na venda de Alcoa A Coruña e Avilés o Grupo Riesgo, decídese a intervención da empresa, para evitar umha maior descapitalización.
Como toda intervención pola vía penal, non entra no fondo, a defensa dos postos de traballo; é máis, dalgunha maneira ponos en perigo. Á xustiza burguesa non lle interesan os postos de traballo, se hai delito, xulgará o delito e punto. Que isto supoña ou non o peche, non lle interesa. Por iso, hoxe máis que nunca NACIONALIZACIÓN XA!.
Estas medidas xudiciais son, sempre, unha arma de dobre fío, porque xeran unha sensación de vitoria entre os traballadores, cando o único que di o auto é que intervén para evitar unha maior descapitalización… Porque hai indicios de delito; non porque haxa que defender os postos de traballo.
A intervención van facela a través da SEPI e o IGAE… Pois ben, que o estado faga un plan de transición ecolóxica sen a perda de ningún posto de traballo, baixo control do comité e a assemblea de traballadores e traballadoras.

Hoy más que nunca:
ALCOA/ALU IBÉRICA NACIONALIZACIÓN YA!
 
Hoy se hace público un auto judicial, por el que, ante los fundamentados indicios de delitos varios en la venta de Alcoa A Coruña y Avilés el Grupo Riesgo, se decide la intervención de la empresa, para evitar una mayor descapitalización.
Como toda intervención por la vía penal, no entra en el fondo, la defensa de los puestos de trabajo; es más, de alguna manera los ponen en peligro. A la justicia burguesa no le interesan los puestos de trabajo, si hay delito, juzgará el delito y punto. Que esto suponga o no el cierre, no le interesa. Por eso, hoy más que nunca NACIONALIZACIÓN ¡YA!
Estas medidas judiciales son, siempre, un arma de doble filo, porque generan una sensación de victoria entre l@s trabajador@s, cuando lo único que dice el auto es que interviene para evitar una mayor descapitalización… Porque hay indicio de delito; no porque haya que defender los puestos de trabajo.
La intervención la van a hacer a través de la SEPI y el IGAE… Pues bien, que el estado haga un plan de transición ecológico sin la pérdida de ningún puesto de trabajo, bajo el control del comité y la asamblea de trabajadores y trabajadoras.